Dinsdag 23 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu Dinsdag 23 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Dinsdag 23 april

Blijf op de hoogte en volg Annet

24 April 2013 | Italië, Venetië

Jullie zitten natuurlijk met smart te wachten op een nieuwe blog van mij. Helaas is er niet veel bijzonders gebeurd de afgelopen twee dagen, maar ik ga het toch proberen te vertellen, zo interessant als het maar kan!
Gister en vandaag stonden vooral in het teken van schoonmaken, schoonmaken en nog eens schoonmaken, om gek van te worden! Maar we houden de moed er in, zaterdag komen de eerste gasten al en zal het minder schoonmaken en meer socializen worden! Twee huisjes in twee dagen, gaat alweer veel beter als in week 1! Vandaag onze oude verblijfplaats moeten schoonmaken. Ik denk dat er lang niet naar de ramen is gekeken, er groeide gewoon mos in het venster! Bizar en goor. Verder deze twee dagen veel spinnen gevonden en als een echte held spinnen moeten verjagen bij de huisjes van Nikki en Deirdre! Ook blijf ik steeds maar geld vinden, eerst alleen maar 1 en 2 cent, toen 2 pence (Tom zei: gooi die maar op de grond, niemand gebruikt die ooit!), maar vandaag vond ik gewoon 50 cent! Van schoonmaken word je rijk!
Morgen weer heerlijk een vrije dag, en we gaan met de bus naar de Mac! En ook nog even een simkaart proberen te scoren! Nu proberen om warm te worden en snel gaan slapen, des te eerder is het morgen! Slaap lekker ☺!