Donderdag 16 mei 2013 - Reisverslag uit Punta Sabbioni, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu Donderdag 16 mei 2013 - Reisverslag uit Punta Sabbioni, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Donderdag 16 mei 2013

Blijf op de hoogte en volg Annet

16 Mei 2013 | Italië, Punta Sabbioni

Daar zit ik dan, op m'n vrije dag, opgesloten in m'n tent omdat het buiten stormt... Had me toch even iets anders voorgesteld bij deze dag, had al een miljoen plannen in m'n hoofd: eerst zou ik 's ochtends een stukje gaan hardlopen, daarna lekker op het strand zonnen en zwemmen en dan thuis relaxen en nog even bij de eurocampguys bijpraten. Helaas, dat is allemaal niet doorgegaan. Ik ben al sinds 9 uur vanochtend wakker en aan het internetten (kost me veel te veel mb's, maar ja, moet toch wat!), van dat strandwandelingetje gaat er vandaag niet zoveel meer komen, het regent en waait al de hele dag, om depressief van te worden. Zit nu dus maar met 3 dekens over me heen op de bank te internetten, wat eigenlijk helemaal geen zin heeft, want er is niet eens iemand online waarmee ik kan bijpraten ofzo. Maar het is en blijft een vrije dag, dus dat niks doen is eigenlijk best heerlijk! En ik heb gister de laatste montageclean gedaan! Ik zou nu dus eigenlijk moeten dansen in m'n tent, als hij niet de hele tent heen en weer zou bewegen door de wind. Ja, we zijn eindelijk klaar met de montagecleanings! EINDELIJK! Vanaf nu zou ons leven een stuk makkelijker moeten worden, althans, dat is wat iedereen mij blijft zeggen en ik ben dat inmiddels ook wel een beetje gaan geloven. Vanaf nu geen hele dagen meer in 1 unit besteden, maar max 2 uur! Dat wordt het leven! Maar eerst komt het weekend... Zaterdag 15 arrivals en zondag 12. Dat wordt een nachtmerrie, we hebben er tot nu toe max 11 per dag gehad en toen liep ik rennend en zwetend rond om alles voor elkaar te krijgen. O, 1 ding vergeet ik daarbij: toen hadden we nog geen fietsen! Ahhh, misschien gaat dat een heleboel schelen! Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe alles is gegaan! Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 5057

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: