Zondag 20 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu Zondag 20 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Zondag 20 april

Blijf op de hoogte en volg Annet

24 April 2013 | Italië, Venetië

Na die heerlijke avond in de mac, eindelijk weer even onbeperkt internetten, is het toch wel weer een beetje vreemd om wakker te worden in een nog wat vreemd bed. Gister even digitaal aanwezig geweest bij het feest van het jaar bij Snelwiek, via Skype. Voelde goed om weer even iedereen te zien, al maakte het m’n verlangen naar handbal weer een stukje groter. Als ik vandeweek een uurtje of zo vrij heb, ga ik zeker ergens een bal halen, ik mis het zo erg!
Deirdre maakte vanochtend tot de lunch de training af. Gelukkig hoefde ze vandaag alleen Nikki en mij te trainen, zodat ze regelmatig even wat Engelse woorden kon uitleggen. Na de lunch maak ik nog even de deluxe van vrijdag af (de wc-bril was nog steeds roze), en daarna mag ik met de hogedrukspuit de plastic stoelen en de buitentafel gaan schoonmaken. Supervet, alsof je met een zwaar machinegeweer het vuil aan het doodschieten bent! Omdat we op Sonja nog geen gastoestellen hebben om op te koken, ga ik voor de 4e dag op rij uit eten. Deze keer samen met Deirdre en Eimear, omdat Tom naar zijn eigen camping is vertrokken om daar de boel voor te bereiden en Nikki geen honger had. Heb een heerlijke pizza met bacon en ei gegeten, wist niet eens dat je bacon op een pizza kon doen, maar hier doen ze werkelijk alles op hun pizza’s! Morgen weer lekker een dagje schoonmaken, jippie! De komende 6 dagen zullen we hard moeten werken, omdat we alles klaar moeten hebben voordat de gasten komen, en dat is al aanstaande zaterdag, de 27e… Maar snel slapen nu, des te meer energie heb ik morgen! Goodnight y’all!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 5061

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: