Woensdag 17 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu Woensdag 17 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Woensdag 17 april

Blijf op de hoogte en volg Annet

17 April 2013 | Italië, Venetië

Vandaag werk ik alleen met Tom aan het schoonmaken van de huisjes. Nikki en Deidre (de zus van Eimear en onze teamleider) gaan naar camping Sonia, waar wij als werknemers van de camping zullen verblijven, en maken daar alvast onze eigen tenten schoon. Nog voor de lunch is Tom al klaar met zijn huisje en samen wachten we op Nikki en Deidre, maar ze komen maar niet. Uiteindelijk gaan we dan toch maar lunchen en zitten we even lekker in de zon. Om 3 uur ben ook ik klaar met mijn huisje. Deidre heeft niet gezegd wat we nadat we klaar waren moesten doen en dus wachten we op haar. Om 4 uur komen ze eindelijk aangelopen. We moeten blijkbaar nog even de huisjes die we maandag hebben gedaan ‘recleanen’. Ik heb nog een hele waslijst te doen, maar ben zo moe dat het niet meer tot me doordringt. Ik word een beetje wakker als blijkt dat in huisje 1 er heel veel ‘massive’ vliegende mieren zijn. Het was echt walgelijk! Tom gaat naar zijn eigen camping zondag, dus dat betekent dat of Deidre of Nikki of ik dat huisje opnieuw moeten gaan schoonmaken! Ik hoop dat ik dat niet ben…
Als we klaar zijn met het ‘recleanen’, komen Koen en Jasper, de twee Nederlandse jongens die er tot en met vrijdag zijn, langs om te vragen of we mee gaan naar het strand. Dit willen Nikki en ik wel, dus met z’n vieren gaan we naar het strand. Ik heb een heel stuk met m’n voeten in het water gelopen, het is nog best koud, maar te doen! Op de weg naar het strand toe kwamen we langs de zwembaden. Het is echt heel groot! Check mijn foto’s maar ff als je het helemaal wilt zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5044

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: