Maandag 15 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu Maandag 15 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Maandag 15 april

Blijf op de hoogte en volg Annet

15 April 2013 | Italië, Venetië

Gisteravond na het schrijven van m’n blog kwamen er nog twee Engelsen langs die vroegen of we een biertje wilde hebben. Ik heb dus toen bier gedronken, en ik vond het niet echt heel erg lekker maar ook niet zo vies. Misschien moet ik er gewoon aan wennen. Het was nog even gezellig en daarna zijn we gaan slapen en het was weer koud, ik had m’n sokken aan moeten laten.
Omdat we gister al ons brood hebben opgegeten, starten we de dag met een hamburger. Om 9 uur staan we klaar om te gaan werken, we krijgen onze eigen stacaravan vandaag die we aan het einde van de dag schoon moeten hebben. Rond half 1 ben ik even de motivatie om schoon te maken kwijt, maar na de lunch (spaghetti) ga ik er weer volop tegen aan. Om 5 uur, kan ik met trots melden, deed ik de deur van het huisje dicht. Opgelucht en blij dat het klaar is, ga ik Nikki nog even helpen. De twee wat oudere Schotten die ook in dienst zijn van Canvas, zijn erachter gekomen dat net buiten de camping een supermarkt zit. We lopen dus met z’n allen richting de supermarkt, met twee Nederlandse jongens die Nikki ergens heeft ontmoet! En het allerleukste is: ik heb dus gewoon Oasis gevonden in de Italiaanse supermarkt! Ik ben zooooo blij! (Voor degenen die niet weten wat oasis is(shame on you!), het is het beste drankje ever en ik dacht dat het alleen in Frankrijk te koop was!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 5043

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: