Nog 13 daagjes! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Annet Wit - WaarBenJij.nu Nog 13 daagjes! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Nog 13 daagjes!

Door: Annet de Wit

Blijf op de hoogte en volg Annet

01 April 2013 | Nederland, Spijkenisse

Over 13 dagen is het al zover, dan vlieg ik richting Italie om 4 maanden te werken op een camping! Ik heb inmiddels al doorgekregen waar ik ga verblijven, het is echt een supercamping! De camping ligt vlakbij Venetië, en gelijk aan het strand. Verder heeft het 7(!) zwembaden, 3 bars, 2 restaurants, een kerk(waar dat nou goed voor is?) en nog veel meer! Ik heb verschillende foto's gezien en recensies gelezen, het lijkt me er geweldig. Zelf ben ik nog nooit op zo'n grote camping geweest, dus ben benieuwd hoe het er aan toe gaat. Ik heb echt zin in de reis, eigenlijk is het geld verdienen terwijl je in de zon bent, leuke dingen doet en met leuke (en misschien wat minder leuke) mensen omgaat!
Over twee dingen maak ik me nog wel wat zorgen, ik ben namelijk nooit langer dan een week alleen van huis weggeweest, alleen op schoolkampen, en ik vrees dat ik geen internet heb, waar ik nu eigenlijk wel een beetje van afhankelijk ben. Ik hoop dat er voor de medewerkers gewoon gratis internet ofzo zal zijn, anders gaat het natuurlijk ook niks worden met deze blog.
De komende dagen ga ik veel nadenken over wat ik mee wil gaan nemen en wat ik niet kan missen.
Ik laat jullie meer weten als ik in Italie ben aangekomen!
xxx Annet

  • 01 April 2013 - 20:57

    Wilma:

    Het klinkt allemaal heel spannend Annet, een leuk avontuur. Je zal waarschijnlijk geen tijd hebben om "thuis" te missen. Je gaat daar nieuwe vrienden maken en waarschijnlijk heel veel plezier maken. Ik zou zeggen : ga er voor Annet. Heel veel plezier meid. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 5064

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: