Vrijdag 10 mei - Reisverslag uit Punta Sabbioni, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 mei - Reisverslag uit Punta Sabbioni, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 mei

Blijf op de hoogte en volg Annet

10 Mei 2013 | Italië, Punta Sabbioni

It's been a while since I wrote something! Sorry daarvoor, maar heb het echt heel druk gehad met werken en als ik 's avonds terug kwam, was ik echt veel te moe om er ook maar aan te willen denken om een blog te schrijven. Er is intussen veel gebeurd, klanten gekomen en weer weggegaan, een storm gehad, twee leuke vrije dagen gehad en m'n tentmaatje is weggegaan, waardoor ik nu de tent voor me alleen heb. Ik zal niet teveel op de details ingaan over waarom ze is weggegaan, maar ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze weg is nu, het is zo stil! Alhoewel het uitslapen zonder dat er iemand voor je neus staat om 8 uur 's ochtends vanochtend wel lekker was! Jup, Nikki is weg, en dus zijn Deirdre en ik met z'n tweeën over. Dit betekent dat we nog harder moeten werken als we al deden, al is bijna het einde in zicht van de montage-cleanings, gelukkig! Als we daar mee klaar zijn (hopelijk volgende week!), zal het voor ons een stuk rustiger worden en kunnen we ook tafeltennisen tijdens het werk, net als de Eurocamp-guys! Maar helaas, voorlopig bestaat het leven nog uit schoonmaken, schoonmaken en schoonmaken, en af en toe een klant met een klacht of een vraag. Gelukkig hebben we sinds woensdag eindelijk onze fietsen, zodat we niet overal naartoe hoeven te lopen, maar we gewoon kunnen fietsen naar waar we naartoe willen! Het werken met de klanten is meestal echt superleuk, de mensen zijn superrelaxed, omdat ze op vakantie zijn, en ze zijn altijd wel in voor een praatje en willen vaak veel van me weten. Vragen die ik inmiddels al 100 keer heb beantwoord: Ben je hier voor het hele seizoen, waarom ben je hier, wat ga je na de zomer doen, kun je iets doen tegen de mieren in onze unit? Ja, mieren, we worden er helemaal gek van! Omdat we vlak bij het bos zitten, zijn er veel mierennesten vlakbij de huisjes en als de mensen dan niet voorzichtig zijn met waar ze hun voedsel hebben of alles open hebben, komen de mieren een kijkje nemen waar die lekkere geuren toch vandaan komen. Het enige wat we kunnen doen, is een heleboel anti-insect spuiten (vreselijke geur!) en mierenvalletjes neerzetten. Maar ze blijven terugkomen, om gek van te worden! Gelukkig in mijn tent nog geen mier gezien! (o shit, even afkloppen!) Inmiddels al helemaal gesetteld in de tent, beetje alles gesorteerd en opgeruimd, voelt nu echt als een thuis aan. Ik heb ook eindelijk twee pannen en een bord en bestek uit de storetent meegenomen, zodat ik eindelijk m'n eigen eten kan koken en het niet elke avond pizza of pasta is. Ik ga nog even verder genieten van mijn vrije dag, misschien zo even naar het strand, jullie horen later weer wat van me!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 5040

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: