Dinsdag 16 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu Dinsdag 16 april - Reisverslag uit Venetië, Italië van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Dinsdag 16 april

Blijf op de hoogte en volg Annet

16 April 2013 | Italië, Venetië

Vandaag een wat bijzondere start. Eerst even afscheid genomen van de Engelsen die t/m donderdag op een andere camping werken. Daarna moeten we toch echt weer aan de slag. Maar het water doet het niet in de huisjes, dus gaan we weer terug naar het straatje waarin onze caravans staan en moeten we nog even kijken naar de caravans van gister. Na een tijdje moet ik toch met een nieuw huisje beginnen, het is dan inmiddels al half 11. Ik boen, poets en veeg me rot, zodat ik om half 6 klaar ben en het huisje uitstap. Als we terug lopen zegt Tom (een van de Engelse jongens, hij blijft tijdens het seizoen 2/3 dagen op onze camping en 2/3 dagen op zijn eigen): Morgen wordt de zwaarste dag, dat is namelijk de dag voordat je een dag vrij hebt. Als hij dat niet gezegd had, had ik het niet geweten, dankjewel Tom dus…
Ik heb trouwens nog steeds geen zee gezien, baal er echt als een stekker van! Hopelijk morgen er maar even langs, met de twee Nederlandse jongens en Nikki.
’s Avonds hangen we nog even wat rond met de Nederlanders en daarna gaan we lekker slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5041

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: