Een avontuur dat ik van tevoren niet verwacht had - Reisverslag uit Averbode, België van Annet Wit - WaarBenJij.nu Een avontuur dat ik van tevoren niet verwacht had - Reisverslag uit Averbode, België van Annet Wit - WaarBenJij.nu

Een avontuur dat ik van tevoren niet verwacht had

Blijf op de hoogte en volg Annet

01 Mei 2015 | België, Averbode

Daar sta je dan, op een vliegveld dat je niet kent, met een vlag van een vreemd land in je handen. Eerst maar eens de aankomsthal zoeken, want bij de departure-afdeling zal niemand zijn die meewil in de bus. O, ik moet de trap af, dat is best slim gedaan zo. Okee, taxistandplaats, mooi, en daar komen de mensen doorheen die vanuit het vliegtuig komen. Even checken of het vliegtuig uit Warschau op tijd aan zal komen. Oei, dik een half uur vertraging. Nou ja, dan maar even uitzoeken waar de bus zal staan. Boven niet, daar staan alleen mensen elkaar uit te zwaaien, op de begane grond ook niet, daar komen alleen taxi’s. Hee, ik kan er nog een naar beneden, misschien dat daar wat is! Ja! Mooi, de bus staat er al. Even een gesprekje in gebrekkig Frans met de chauffeur aanknopen. Bonjour, vous etez de bus die ik moet hebben? Bon, maar dat vliegtuig van l’hommes est delayed. Ja, echt waar. Nou ja, je suis euh die kant uit, tot zo! Dan wachten geblazen bij de aankomsthal. Het duurt heel erg lang voordat ze eindelijk uit die deur komen, gelukkig allemaal herkenbaar in witte trainingsjasjes. Hup in de bus en onderweg naar Luik. Zelf heb ik eerst nog moeite met het betalen van de parkeergarage en het vinden van de uitgang van de parkeergarage, waardoor ik later dan de bus in Luik arriveer. Maar alles is daar geregeld, dat is mooi. Nu wachten tot ik ze naar het restaurant kan slepen en dan lekker even door Luik scharrelen. Maar de mannen spreken geen Frans, dus ze hebben een tolk nodig (hebben ze wel een goeie aan mij, haha!) en ze willen dat ik mee eet. Zit ik dus, tussen de Cyprioten die loeisnel Grieks praten en om de 20 minuten eens een zin in het engels tegen me zeggen. Gezellig joh! Ach ja, het eten was best lekker. Daarna gaan de mannen even lekker uitrusten en wachten op de bus die ze naar de sporthal gaan brengen waar ze nog gaan trainen. Daar moet ik nog even zorgen dat ze genoeg te drinken hebben en dan mag ik naar huis, eindelijk! Nog een uurtje rijden en dan nog even lekker mijn steenbed in. En dan begint het morgen om 9:40 weer, de begeleider ophalen voor de technical meeting… Jippie!

  • 01 Mei 2015 - 21:58

    Riet Schoenmakers:

    leuk verteld en meegemaakt blij met je leuke verslag.Veel succes nog ,Groe tjes Oma

  • 02 Mei 2015 - 00:23

    Marij:

    Dat heb je toch maar weer geregeld!!

  • 04 Mei 2015 - 17:52

    N.v.keulen:

    Een heel leuk verslag en alles goed opgelost mooi hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Averbode

Annet

Actief sinds 30 Maart 2013
Verslag gelezen: 973
Totaal aantal bezoekers 5030

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 10 Juli 2015

Belgieeeee

13 April 2013 - 12 Augustus 2013

Italie

Landen bezocht: